FAQ’s

Najczęściej zadawane pytania

Produkty

Nasze świece są wykonane w 100% z wosku sojowego z dodatkiem olejków zapachowych, które posiadają certyfikat bezpieczeństwa IFRA. Należy jednak zawsze pamiętać, aby świece palić pod nadzorem z dala od dzieci i zwierząt.

Tak! Wprowadziliśmy tą opcję w naszej firmie – jeśli uzbierałaś/eś min. 5 słoików – wyślij je do nas, a my nadamy im drugie życie. W ramach podziękowania otrzymasz od nas kod na darmową dostawę.

W naszych świecach używamy tylko i wyłącznie kompozycji zapachowych posiadających certyfikaty bezpieczeństwa IFRA.

Tak, znajdujemy w bardzo wielu miejscach na terenie Polski. I w tych dużych, i w tych mniejszych miejscowościach. Napisz do nas jaka lokalizacja Cię interesuje.

Jeśli chodzi o intensywność świec, każdy nos czuje zapachy inaczej i dla każdego mniej/bardziej intensywna znaczy co innego. Natomiast wszystkie nasze świece są wyczuwalne po odpaleniu. Duże znaczenie ma wielkość pomieszczenia, a także zapewnienie odpowiednich warunków świecy (m.in niepalenie przy otwartym oknie, w przeciągu, na oknie). Jeśli masz jakieś wątpliwości, pytania – czekamy na wiadomość 🙂

Dostawa i Zwroty

Tak, oczywiście! Zamówienia staramy się wysłać następnego dnia roboczego po ich złożeniu. Jeżeli potrzebujesz pilnej wysyłki skontaktuj się z nami!

Każdą świecę pakujemy w kartonik, wzmacniając go papierowym wypełniaczem i eko-piankami, które rozpuszczają się w wodzie. Całość zamówienia trafia w karton zbiorczy. Jeśli kiedykolwiek znajdziesz plastik z naszym zamówieniu, wiedz, iż używamy go po raz kolejny – nie kupujemy go!

Na chwilę obecną działamy tylko na terenie Polski i nie prowadzimy wysyłki za granicę.

Nie mamy możliwości przekazania Ci zamówienia osobiście, ale nasze produkty możesz znaleźć w wielu sklepach na terenie Polski.

Rozumiemy, że wybór zapachu przez internet może być wyzwaniem dlatego nieużywaną świecę możesz wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni od momentu odbioru paczki.

Płatność

Nie wysyłamy paczek za pobraniem.

Jeżeli z jakiegoś powodu nie udało Ci się opłacić zamówienia, możesz złożyć je ponownie. Wcześniejsze zamówienie zostanie anulowane. W razie pytań skontaktuj się z nami! Szybko pomożemy 🙂

Twoje zamówienie zostanie przekazane do realizacji w momencie zaksięgowania środków na naszym koncie. W przypadku klasycznego przelewu czas realizacji może wydłużyć się o 2-3 dni, aby tego uniknąć prześlij nam potwierdzenie płatności.

Dla Firm

Tak. Współpracujemy z wieloma sklepami stacjonarnymi, a także internetowymi. Napisz do nas, aby poznać szczegóły.

Działamy tylko na zasadzie odsprzedaży produktów.

Oczywiście, że tak! Napisz do nas, a my zapoznamy Cię ze szczegółami takiej współpracy.

Wszystkie wyprodukowane przez nas świece posiadają unikalny kod EAN.

Kontakt

Nie odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie?
Napisz do nas – chętnie pomożemy!