ZWROTY
Nie jesteś zadowolony z zakupu? Masz prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni od odebrania przesyłki. Warunkiem jest dostarczenie do nas produktów, które są nienaruszone i nieużyte oraz znajdują się w oryginalnym opakowaniu.
JAK ZWRÓCIĆ TOWAR?
- Spakuj zwracane produkty oraz dobrze zabezpiecz paczkę, aby nie uszkodziła się w transporcie.
- Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu.
- Paczkę wyślij na adres:
WOSK I KNOT Bartosz Wysocki,
Hynka 55B, 80-465 Gdańsk
lub do paczkomatu GDA08A
Zwrot środków zostanie zwrócony nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwracanych produktów na konto bankowe nadawcy.
REKLAMACJE
- USZKODZONA PACZKA
Jeśli zauważysz, iż Twoja paczka, którą doręcza Ci kurier jest uszkodzona, otwarta, zniszczona – spisz w obecności kuriera odpowiedni protokół reklamacyjny.
W przypadku paczkomatów: jeśli Twoja paczka budzi jakiekolwiek wątpliwości (próby otwarcia, paczka jest zniszczona, uszkodzona) – postępuj zgodnie z instrukcją wyświetlaną na ekranie paczkomatu.
Jeśli zauważysz, iż zakupione produkty zostały uszkodzone po rozpakowaniu paczki – skontaktuj się z nami mailowo kontakt@woskiknot.pl podając numer zamówienia oraz zdjęcia uszkodzonych produktów. Odpowiemy jak najszybciej! 🙂
2. NIEKOMPLETNA PRZESYŁKA
Jeśli podczas rozpakowywania paczki stwierdzisz, iż brakuje w niej zamawianego produktu – skontaktuj się z nami kontakt@woskiknot.pl podając:
- numer Twojego zamówienia,
- zdjęcie odebranej paczki,
- informację czy paczka była uszkodzona bądź budziła Twój niepokój podczas odbioru
3. USZKODZONA PACZKA
Jeśli zamawiany przez Ciebie produkt dotarł uszkodzony – poinformuj nas od tym mailowo kontakt@woskiknot.pl dołączając zdjęcia uszkodzonego towaru, numer zamówienia oraz informację czy paczka w trakcie odbioru była uszkodzona bądź miała ślady ingerencji osób trzecich.