Nie jesteś zadowolony z zakupu? Masz prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od odebrania przesyłki. Warunkiem jest dostarczenie do nas produktów, które są nienaruszone.
JAK ZWRÓCIĆ TOWAR?
- Spakuj zwracane produkty oraz dobrze zabezpiecz paczkę, aby nie uszkodziła się w transporcie.
- Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu.
- Paczkę wyślij na adres:
WOSK I KNOT Bartosz Wysocki,
Hynka 55B, 80-465 Gdańsk
Zwrot środków zostanie zwrócony nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwracanych produktów na konto bankowe nadawcy.
REKLAMACJE
1. USZKODZONA PACZKA
Jeśli zauważysz, iż Twoja paczka, którą doręcza Ci kurier jest uszkodzona, otwarta, zniszczona – spisz w obecności kuriera odpowiedni protokół reklamacyjny.
W przypadku paczkomatów InPost: jeśli Twoja paczka budzi jakiekolwiek wątpliwości (próby otwarcia, paczka jest zniszczona, uszkodzona) – postępuj zgodnie z instrukcją wyświetlaną na ekranie paczkomatu.
Jeśli zauważysz, iż zakupione produkty zostały uszkodzone po rozpakowaniu paczki – skontaktuj się z nami mailowo kontakt@woskiknot.pl podając koniecznie numer zamówienia oraz zdjęcia uszkodzonych produktów. Odpowiemy jak najszybciej!
2. NIEKOMPLETNA PRZESYŁKA
Monitorujemy proces pakowania przesyłek. Jeśli jednak podczas rozpakowywania paczki stwierdzisz, iż brakuje w niej zamawianego produktu – skontaktuj się z nami kontakt@woskiknot.pl podając:
- numer Twojego zamówienia,
- zdjęcie odebranej paczki i zawartości,
- informację czy paczka była uszkodzona bądź budziła Twój niepokój podczas odbioru
3. USZKODZONA PACZKA
Jeśli zamawiany przez Ciebie produkt dotarł uszkodzony – poinformuj nas od tym mailowo kontakt@woskiknot.pl dołączając zdjęcia uszkodzonego towaru, numer zamówienia oraz informację czy paczka w trakcie odbioru była uszkodzona bądź miała ślady ingerencji osób trzecich.